19. října 2013

Essence longlasting lipsticks review

 

Ahoj:) Konečně je sobota a konečně mám aspoň chvíli klidu. Včera jsem byla na setkání absolventů, takže jsem potkala své spolužáky ze střední a bylo to hrozně fajn. Fotky bohužel nemám, protože foťák zůstal v Olomouci, a proto pro vás mám článek o rtěnkách (mimochodem tu druhou z leva jsem měla včera na sobě).
Obvykle si rtěnky u Essence a podobných značek nekupuji, já mám nejradši Rimmelky, které jsou kvalitní a cenově velmi dobře dostupné. Jednou jsem ale viděla na youtube recenzi německé beatuy bloggerky a rozhodla jsem se, že tyhle nové dlouhotrvající rtěnky, které chválila, také vyzkouším.
Já jsem si je koupila v odstínech (bráno z leva) 07 natural beauty; 04 on the catwalk!, 01 coral calling a 09 wear berries!
Jedna rtěnka stojí cca 60 Kč, které bych za normálních okolností za rtěnku této značky nedala, ale potom co jsem si jednu koupila a vyzkoušela ji jsem zjistila, že ta rtěnka stojí možná i za víc než jen za 60 kaček. Barvy jsou krásné, celkem dobře pigmentované, když je ale srovnám s Rimmelkami taky ty určitě zvítězí. Naproti tomu jejich výdrž je o něco lepší, nesmívají se tolik a tak rychle a je to nejspíš jejich konzistencí, která je víc "máslová"? Popsala bych to jako jelení lůj s opravdu hodně hodně sytou barvou (na jelení lůj). Co mi vadí je, že někdy, když je mám zrovna na rtech a něco konzumuji, tak mám potom trpko v puse.
Celkově musím tyto rtěnky hodnotit velice kladně, vydrží, barvy jsou poměrně syté a ta cena...
Zkusili jste už tyto rtěnky? Jak se líbí vám?

EN: Hi, today I´ve got another review for you. It´s about these longlastin lispticks from Essence. I usually buy lipsticks by Rimmel, their quality is very nice and the price is also good for me. But once i saw some a review by a german beatuy blogger on youtube and I decided to try lipsticks she resommended there-Essence longlasting lipsticks. I own these shades (from left)  07 natural beauty; 04 on the catwalk!, 01 coral calling and 09 wear berries!
One lipstick costs about 60 crowns (2 €) which is amazing. They are really longlasting, colours are really nice and they´re so soft on your lips. Only thing I don´t like on them is I sometimes got a strange feeling in my mouth when I eat or drink and got this lipstick on.
I like these lipsticks and I can recommend them if you want something really cheap but in better quality.
Do you have some?



















4 komentáře :

  1. Moc ráda, máš hrozně hezké fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, také sleduji i na fb, tak budu ráda, když si mě přidáš:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. pekna recenzia, vobec som si ich nejak nevšimla v drogerke... tiež mam najradšej kate moss ruže od rimmelu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji:) Určitě na ně mrkni, protože podle mě určitě stojí za to!

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3