3. února 2016

Banánové lívance

IMG_9718

Dobré ráno všem :) Dnes jsem si pro vás připravila článek o banánových lívancích. Nepochybuji, že už jste o nich někdy slyšeli a většina z vás už je i možná vyzkoušela, přesto Vám sem na ně dám recept. Na těhlech lívancíc je super, že se dají udělat bez vajec a jiných neveganských věcí pokud chcete a taky s minimem cukrů. Do samotných lívanců se nemusí dávat žádná sladidla, banán to zvládne všechno sám, ale já jsem si třeba trochu osladila zakysanou smetanu (v ideálním případě bych použila sojový jogurt, ale ten jsem zrovna doma neměla) Tyhle lívance jsou zdravý a dobrý. A jak teda na ně?

IMG_9716
Já obvykle vařím od oka, tak mi odpusťte, že nebudu dávat přesné míry, ale věřím, že i tak to zvládnete. Potřebujete (na cca 8 lívanců):
1 banán
1 hrníček ovesných vloček
kokos podle toho, kolik rádi
skořici
a mléko (normální, sojové, mandlové, jaké chcete), já použila sojové od Alnatury

Banán nalámu do vyšší plastové misky, přihodím ovesné vločky, kokos, skořici a zaliju mlíkem přibližně tak, aby suroviny byly skoro ponořené. V případě že by byla směs moc řídká přidejte ještě trochu vloček, v opačném případě dolijte mléko. Následně tuto roztomilou směs rozmixuju, konzistence je taky na vás, záleží jestli chcete lívance skoro hladké, nebo jestli chcete cítit kousky vloček nebo kokosu.
Pak už jen stačí zapnout plotnu, dát trochu oleje na pánev a začít smažit.
Když je usmaženo, naskládejte lívance na talíř, přidejte co máte rádi (já třeba banán, maliny a tu zakysanou smetanu, kterou jsem osladila sirupem z agáve).
Pak už jen vezměte vidličku a celý to snězte!

Dobrou chuť

IMG_9717

8 komentářů :

  1. MMm ♥ už jsem si párkrát podobné lívanečky taky dělala

    OdpovědětVymazat
  2. Dělám běžně 1x banán a 2x vejce =), není to vegan, ale je to moc dobrý, netřeba sladit =D

    Dobrou chuť a krásný den,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, vypadají úžasně :) Miluju banánové lívanečky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tvoje palačinky se mi tak líbily, že jsem je zkusila taky, akorát trošku po svém... Doufám, že se nebudeš zlobit, ale zmínila jsem tě v článku, jako mou inspiraci k tomu ;).

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. TO víš, že se nebudu zlobit, napak, jsem moc ráda, hned se jdu mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podobne ich robím aj ja a je to mňamka! :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3