15. srpna 2017

Blue and stripes

IMG_9908
Dobré ráno. Dneska mám pro vás připravený outfit s mými dvěma momentálně nejoblíbenějšími kousky v šatníku. Jsou jimi modré šortky a košilka s volánkovým detailem z H&M. Košili už jste na mě mohli vidět v jednom z jarních článků, šortky mám nově, ale prakticky za teplého počasí nenosím nic jiného (pokud nepočítám ještě legíny do posilky, haha). Miluju jejich modrou barvu, mašli v pase a hlavně to, že mi z nich netrčí půlka zadku! Košilku zbožňuju pro její něžnonst a ženskost, odráží aktuální trendy jak proužků, tak právě volánků, ale stále není moc křiklavá. Celý outfit jsem doplnila balerínkami, kabelkou a šperky z Pandory. Jak se vám outfit líbí?


IMG_9895

IMG_9911

IMG_9905

IMG_9912

IMG_9907

IMG_9903

IMG_9918

IMG_9915


3 komentáře :

  1. Na mě je možná outfit až moc modrý, ale celkově se mi vlastně líbí, ty šortky jsou boží :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Je sice modro modrý, ale zase ta košile je poměrně světlá a navíc proužkovaná, tak si myslím, že to zase není nijak extra do očí bijící. Děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3