4. srpna 2017

Pokud si myslíte, že už vás žádná káva nepřekvapí, mrkněte na Kofio.cz

IMG_9724

Nejsem žádný odborník na kávu. Neřekla bych o sobě ani že jsem "fajnšmekr". Přesto mám kávu ráda a díky svému minulému článku z akce s kávou Nero se mi ozvali z Kofio.cz, jestli bych se nepodívala na jejich stránky. Tak jsem se podívala a byla mile překvapená.
Kofio nabízí na svých stránkách nejrůznější kávy z celého světa a různých pražíren z Česka a Slovenska (hned mě zaujala pražírna Nordbeans, se kterou jsem se setkala na loňském libereckém street food festivalu). Pro méně znalé milovníky kávy je úžasnou pomůckou na stránkách pomocník při výběru. Ti, co už znají své chuťové pohárky lépe, si mohou vybrat buď dle chuťového profilu nebo země původu kávy. Já třeba mám radši sladší kávy, respektive ty méně kyselé, z chuťových podtónu určitě uvítám čokoládu nebo oříšky. Dost mi zatím chutnala káva z Etiopie. Pak už je to spíš takové dobrodružství průzkumníka, který zkouší různé kávy z různých zemí, pražíren a chuťových profilů a tohle zkoumání mě teda fakt baví. Pokud si nebudete jistí, stačí se podívat na hodnocení dané kávy jinými nadšenci. Pokud si nevíte rady, ale chcete se do zkoumání kávy ponořit, můžete vyzkoušet nástroj předplatné, kde si navolíte typ pražení, chuťový profil, kolik kávy a jak často ji chcete dostávat a Kofio vám v daném intervalu bude posílat balíčky s kávovým překvapením.

IMG_9725

Já jsem si tentokrát z Kofia objednala kávu z Thajka (tady) z pražírny Caffka. Pokud si tak, jako já pochutnáte na kávě bez kyselých podtónů, s chutí čokolády a krásnou vůní, pak vám ji vřele doporučuji. Káva z pražírny dorazí nenamletá, a tak si ji doma můžu namlít různě hrubou, podle způsobu přípravy. A samozřejmě si tak i déle udrží svou chuť i vůni. Už jsem si dělala tuhle kávičku jak v moca konvičce, tak na frenchpressu a pokaždé byla skvělá.

IMG_9736

IMG_9738

IMG_9745

IMG_9748

Co se mi na Kofiu ještě moc líbí je určitě design stránek. Jsou intuitivní, jednoduché, moderní, všechno snadno najdete a přijde mi, že ty stránky si prostě vychutnáte stejně jako šálek kávy. Kromě informací o kávě jsou na stránkách zveřejněny i různé akce, které mají s kávou něco společného, kávy a pražírny týdne a v neposlední řadě i perfektní instagram.

Pokud máte kávu v lásce tak, jako já a líbí se vám koncept Kofio.cz pak si hned něco objednejte, protože Kofio nabídlo mým čtenářům slevu 5% na objednávku, včetně poštovného, stačí když při objednávce zadáte slevový kód YLUCIE17.
Když jsem si objednávala kávu já, měli ještě starý systém, kdy bylo výhodnější objednat si kávu jen z jedné pražírny kvůli poštovnému. Teď už ale budete i při objednání káv z více pražíren platit jen jedno poštovné. Pokud jste z Liberce, kupte si něco z jiných pražíren než Nordbeans, ti totiž prodávají například v Ruprechticích. Pokud se do Liberce jen tak nedostanete, tak kávu z Nordbeans určitě ochutnejte, protože je skvělá.

1 komentář :

  1. Hodně slevových kódů je případně také na http://slevovykupon.net/

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3