27. dubna 2018

O přátelství

3_02
Krásné páteční ráno. Dnes mám pro vás krátký outfitový článek, který vlastně vznikl při mém výletu do Prahy za tou mojí instantní kráskou. Jako vždy to bylo skvělé setkání, i když tentokrát bylo trochu jiné. Když jsme se seznámily, my jsme se vlastně seznámily díky blogům a tomu, že jsme obě studovaly v Olomouci, většina našich schůzek se točila vlastně jen okolo toho. Focení, blogy a prohrabávání se oblečením a drogerkama. Teď to bylo jiné, mnohem dospělejší a důvěrnější setkání.
Víte, já jsem nikdy neměla moc kamarádek, když jsem třeba chodila na základku nebo na střední, a i když jsme si většinou říkaly, že jsme "nej kmošky", nevydrželo to a mě to vždycky hrozně mrzelo. Teď je to ale trochu jiné. S Kačí se rozhodně (bohužel) nevídáme každý den, teď spíš tak jednou za čtvrt roku, přesto bych řekla, že je to moje nejlepší kamarádka. Myslím si, že je to hodně tím, že zmizelo to neustálé hodnocení školního výkonu. Mně všichni říkali šprtko a neměli mě rádi pro moji poměrně vyspělejší povahu a názory. Tím nechci říct, že bych byla pokrokovější nebo lepší, ale spíš jsem byla na svůj věk prostě dospělejší.

A já se pořád podivuju, že moje přátelství s Kačí tak vydrželo. Začaly jsme kvůli blogům, je to koníček nás obou, ale jinak jsme povahově každá úplně jiná. Myslela bych si, že když nebudeme ve stejném městě a společné blogování se rozpojí, tak náš kontakt postupně vymizí, ale není tomu tak. Možná vám přijde trochu divné, proč se o tom takhle rozepisuju, ale já jsem jen ohromená tím, jak přes takový koníček, někomu může připadat trochu povrchní, vzniklo tak hluboké přátelství. S Kačí se vzájemně podporujeme, zajímáme a bavíme o různých životních útrapách a já jsem ráda, že tohle přátelství vzniklo a doufám, že bude pokračovat i nadále.

Jak podle vás zasahuje hodnocení do vzniku a udržení přátelských vztahů? A spřátelili jste se tolik někdy s někým, u koho jste te vůbec nečekali?

3_03

3_05

3_04

3_07
Top, jeans, bag, cardigan: H&M  /  shoes: Toms

1 komentář :

  1. ❤️❤️ Máš pravdu. Povrchní koníček z nás udělal skutečné kamarádky, které spolu řeší hlavně skutečné problémy, nacházejí se v podobných životních etapách, prožívají podobné věci, a i když jsme obě úplně jiné, tak toho máme hrozně moc společného
    :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3