11. května 2018

Červená a volánky

5_11
Ahoj. Dnes mám pro vás fotky s mým nejoblíbenějším svetrem tohoto jara. Musím se přiznat, že doteď jsem nemohla sehnat žádnou červenou věc, která by se mi líbila a seděla mi. Navíc se většinou držím neutrálních barev, jako černá, bílá, šedá a kapka modré. Letos mě ale tak nějak víc chytly barvy, a tak se ke mě dostal tenhle růžový kardigan a tento svetr, který jsem si zamilovala díky Lucce z A cup of style a Verče z Veronika D. Moc se mi líbil detail na rukávech i barva, a tak jsem si ho v rámci slev objednala na Zootu. Máte štěstí, protože je stále ještě dostupný a je s ještě větší slevou! Seženete ho tady. Jak to máte s barvami v šatníku vy? Jste spíš typ neutrálních základních barev, nebo si barvy do šatníku pouštíte rádi?

5_10

5_14

5_18

5_08

5_20

5_16

5_23

5_21

5_22

5_03
jeans, bag: H&M  / T-shirt: Lindex  /  sweater: Zoot  /  shoes: convers via eobuv

Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3